Klachten

Klachten

Over zichtbare transportschade dient u zo snel mogelijk te reclameren en dit aan ons door te geven.
Klachten Heeft u een klacht, neemt u dan bij voorkeur schriftelijk contact met onze klantenservice op. Dit kan via het schrijven van een brief naar:

LOBERON Klantenservice
Postbus 71
NL-3980 CB Bunnik

U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@loberon.be. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via 02 454 05 08 (lokaal tarief).

U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijk bericht over de behandeling van uw klacht. Wij werken graag samen met u aan een oplossing. Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij BeCommerce: www.becommerce.be. De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting.
U kunt het platform vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

LOBERON biedt alleen producten aan die afkomstig zijn van de oorspronkelijke fabrikant en zijn groothandel. Bij twijfel over de echtheid van producten kan de consument meer informatie en tips vinden op https://www.eccbelgie.be/. Bij verdenking van productvervalsing kan de consument te allen tijde een klacht indienen via 'Ik heb een klacht' op bovengenoemde website of via het meldpunt https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/.